Denumirea proiectului: Consolidarea şi extinderea abordării de predare a fizicii bazate pe IBL (Inquiry Based Learning)
Scopul proiectului: Reformarea curriculumului de fizică, a metodelor de predare şi evaluare, astfel încât să fie posibilă îmbunătăţirea competenţelor elevilor în ştiinţe exacte şi construirea de abilităţi necesare pe piaţa muncii.
Obiectivele proiectului:
- Consolidarea aplicării ghidului la clasă
- Consolidarea grupului de experţi;
- Comunicare publică eficientă.
Rezultate aşteptate:
- grup consolidat de profesori care aplică ghidul în judeţele în care s-au desfăşurat cursuri de formare în proiectul anterior
- vizibilitate publică a proiectului ridicată
- contexte în care să fie recunoscute meritele profesorilor şi elevilor implicaţi în proiect
Activităţi coordonate de SRF:
- Organizarea unui workshop pentru a decide temele care ţin de abordarea propusă în proiect care pot fi incluse în concursurile deja acreditate
- Organizarea de concursuri
Activităţi în derularea cărora se va implica SRF:
- Organizarea câte unui eveniment/ regiune/ an
- Organizarea de întâlniri cu experţii români şi străini
- Realizarea şi încărcarea pe site de materiale despre proiect care pot fi de interes pentru presă/ stakeholderi - testimoniale, infografice/ animaţii, actualizării ale derulării activităţilor importante etc.
- Derularea cursurilor de formare
Manager de proiect:
Activităţile coordonate de/ în care se implică SRF, fac parte dintr-un proiect implementat de Centrul de Evaluare şi Analize Educaţionale (CEAE)
Parteneri în implementarea proiectului:
Finanţare:
- RAF: 13,800 $
- Alte surse de finanţare: 7,000 $
Perioadă de desfăşurare: martie 2015- martie 2017